911 po lifcie
Legendarne Porsche 911 poddano kolejnym modyfikacjom stylistycznym, jak zawsze trudno zauważyć je gołym okiem.
Najbardziej widoczną różnicą na odmłodzonym Porsche są tylne lampy, które otrzymały zupełnie nowy kształt. Ich dolna krawędź bardziej zarysowana jest w tylny zderzak, przypominając nieco lampy z Maserati GranTurismo. Zmianom poddano też oba zderzaki, z przodu uwagę przyciągają lampy LED pełniące funkcję świateł dziennych. W nadkolach pojawiły się nowe 18- lub 19-calowe koła ze stopów lekkich.
Nowością jest 7-biegowa 2-sprzęgłowa przekładnia sekwencyjna PDK wyposażona w system Launch Control, jednak modyfikacje dotyczyć będą również jednostek napędowych. Podstawowy bokser 3,6 l otrzyma dodatkowych 20 KM (w sumie 345 KM), mocniejsza Carrera S zostanie wzmocniona o 30 KM do 385 KM. Podstawowa Carrera osiąga setkę w 4,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 289 km/h, Carrera S od 0 do 100 km/h przyśpiesza w czasie o 0,2 s krótszym, a prędkość maksymalna o 2 km/h przekroczyła granicę 300 km/h.
źródło: roadlook.pl