Luty udany dla Skody, nieco mniej dla Volkswagena
Po udanym styczniu, marka Skoda w kolejnym miesiącu 2011 odnotowuje bardzo dobre wyniki sprzedaży i pozostaje liderem rynku motoryzacyjnego w Polsce. Volkswagen z podium spada pod koniec pierwszej dziesiątki najlepiej sprzedawanych aut.
W okresie od stycznia do lutego 2011 Škoda sprzedała 6 308 sztuk samochodów, o 347 (5,82%) więcej, niż w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Dla porównania, znajdujący się na drugiej pozycji Fiat w pierwszych dwóch miesiącach bieżącego roku sprzedał 3 839 sztuk samochodów (2010: 4 350, spadek o –11,75%).
W samym lutym br. na zakup samochodu oznaczonego logo Škody zdecydowało się 3 021 nabywców. Na drugim miejscu znalazł się Opel (1 739 szt.), a na trzecim Fiat (1 600 szt.). Udział rynkowy Škody wyniósł 12,87% i był o 0,97 p.proc. wyższy niż w ubiegłym roku.
W lutym największą popularnością cieszyła się Škoda Octavia (łączna sprzedaż 1 443 szt.) i Fabia (1 094 szt.).
źródło: Skoda