Nowe promocje w salonach Volkswagena
W 2010 roku Volkswagen odnotował rekordy sprzedaży zarówno w Polsce jak i na świecie. W naszym kraju sprzedaż samochodów osobowych osiągnęła najwyższą w historii liczbę 27.868 sztuk, co przełożyło się na udział w rynku na poziomie 8,4%. Kontynuując ten trend, Volkswagen wzmocnił swoją ofertę handlową wprowadzając w Polsce „Program sprzedaży promocyjnej 2011”.
Nowe promocje w zasadniczej części opierają się na atrakcyjnych produktach finansowych przygotowanych wspólnie z partnerami, tj. VW Bank, VW Leasing oraz VW Serwis Ubezpieczeniowy. Ofertę uzupełnia także specjalna wersja Polo – Optimum. Program będzie obowiązywał do 18.10.2011 r.
Promocyjna oferta finansowa i ubezpieczeniowa
Przygotowana oferta finansowa opiera się na specjalnej gamie produktów kredytowych oraz leasingowych, wspartych dodatkowo promocyjną stawką ubezpieczenia komunikacyjnego w wysokości 2,9% na wszystkie modele Volkswagena. Dzięki kredytowi 2,99% oraz kredytowi 50/50 z zerowym oprocentowaniem, dostępnymi dla modeli z rodziny Polo, Golfa oraz Passata, zostanie zmniejszona bariera ceny wejściowej dla potencjalnych Klientów Volkswagena.
W uzupełnieniu dla modeli Passat Limousine oraz Passat Variant dostępny będzie bardzo korzystny leasing 104%, a dla modeli Golf Variant i Jetta leasing 107%.
Wersja specjalna – Polo Optimum
Wersja Polo Optimum łączy w sobie atrakcyjną cenę oraz bogate wyposażenie standardowe. Będzie ona bazowała na wersjach silnikowych i wyposażeniowych, które w roku 2010 cieszyły się największą popularnością wśród naszych Klientów. Wyposażenie standardowe wersji specjalnej Polo Optimum zostało wzbogacone o klimatyzację z regulacją manualną „Climatic”, radio RCD 210 oraz światła do jazdy w dzień. Dzięki takiej konfiguracji Klient otrzymuje samochód z bogatym wyposażeniem standardowym, a jednocześnie ma możliwość doposażenia go w dodatkowe elementy z bogatej listy wyposażenia dodatkowego jak np. Climatronic czy reflektory Bi-ksenonowe.
Dzięki promocyjnemu kredytowi 50/50 0%, Klient po zapłacie połowy ceny, to jest 22.345 zł z salonu może wyjechać bogato wyposażonym Polo Trendline Optimum 1.2 o mocy 60 KM. Oferta kredytu 50/50 0% nie ma żadnych ukrytych ani dodatkowych opłat.
Oferta Polo Optimum w wersji 3 drzwiowej przedstawia się następująco:
1.2 60 KM Trendline Optimum – 44 690 zł
1,4 85 KM Comfortline Optimum – 49 390 zł
1,2 TDI 75 KM Comfortline Optimum – 55 290 zł
1,4 85 KM Highline Optimum – 51 890 zł
1,2 TSI 105 KM Highline Optimum – 54 990 zł
Łączna korzyści dla Klienta, w porównaniu z ofertą cennikową, wynikająca z obniżonej ceny, bogatego wyposażenia standardowego oraz preferencyjnego ubezpieczenia wynosi w zależności od wersji od 6 299 zł do 7 505 zł
Komunikacja „Programu sprzedaży promocyjnej 2011”
Głównym celem komunikacji promocyjnej oferty jest zachęcenie ludzi do wizyty w salonie i do bliższego przyjrzenia się ofercie marki – szerokiej palecie modeli, specjalnym wersjom Optimum, pakietom dodatkowego wyposażenia i atrakcyjnym formom finansowania. Wiodącym elementem kampanii, z uwagi na najszerszy zasięg oddziaływania, będzie reklama telewizyjna, emitowana we wszystkich ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach od 18.04 do 15.05. Spot reklamowy został nagrany przez polskiego producenta w Portugalii, z udziałem kilku samochodów i kilkudziesięciu aktorów.