Poznaj ceramizery

Poznaj ceramizery

Artykuł sponsorowany

Masz problemy z silnikiem lub skrzynią biegów? Silnik spala olej, pracuje głośno i nierówno? Skrzynia biegów stawia coraz większy opór przy zmianie biegów i czasem zgrzyta?



Każdy mechanizm pod wpływem tarcia, wraz z upływem kilometrów ulega zużyciu. Zużyte mechanizmy są nad wyraz uciążliwe a ich dalsza eksploatacja może doprowadzić do awarii i nieoczekiwanego, przykrego unieruchomienia pojazdu. Jakie jest wyjście z tej sytuacji i co można zrobić?

Niewątpliwie remont silnika czy skrzyni biegów jest jednym z najskuteczniejszych rozwiązań. Poprzez wymianę zużytych elementów (np. pierścieni tłokowych, cylindrów, panewek, synchronizatorów, łożysk) udaje się przywrócić mechanizmom ich pierwotne parametry. Rozwiązanie to ma jednak podstawową wadę: koszt remontu mechanizmu jest bardzo drogi (w przypadku starszych aut nierzadko przekracza wartość pojazdu).

Jest również inne rozwiązanie. Istnieją preparaty, które w przypadku umiarkowanego zużycia silnika czy skrzyni biegów, potrafią przywrócić ich nominalne parametry i sprawność.

Ceramizery – bo o nim tu mowa, to innowacyjny preparat stosowany do układu olejenia, które pod wpływem wysokiej temperatury łączą się z mikrocząsteczkami metalu pływającymi w oleju i narostowo odbudowują zużytą warstwę mechanizmu.

Zwykłe dodatki do oleju
Jest wiele różnych dodatków do oleju. Z każdej strony jesteśmy bombardowani reklamami przeróżnych środków stosowanych do oleju, które mają mieć rzekomo cudowne właściwości. Niestety bardzo często są to preparaty zawierające jedynie zagęszczony olej bazowy. Gęsty olej chwilowo i prowizorycznie wypełnia nierówności (do momentu wymiany oleju) i tym samym wycisza silnik i zmniejsza tzw. branie oleju. Środki te działają doraźnie (czasem jedynie na kilkaset kilometrów). Co więcej takie preparaty mogą mieć destruktywny wpływ na stan silnika ze względu na problem zapychania filtrów oleju, zbyt niskie ciśnienie oleju spowodowane zagęszczonym olejem oraz osad, który tworzy się na pracujących elementach.

Nowa technologia – ceramizacja.
Ceramizacja to nowa technologia, która pozwala zregenerować i zabezpieczyć silniki, skrzynie biegów, mosty i inne urządzenia, w których występuje tarcie metalu o metal. Warstwa ceramiczna powstaje dzięki połączeniu i dyfuzji cząsteczek Ceramizera z cząsteczkami metalu przemieszczającymi się w oleju.

Olej silnikowy w przypadku zastosowania preparatu Ceramizer jest jedynie nośnikiem jego cząsteczek i nie zmienia swoich parametrów (co potwierdziła między innymi ekspertyza Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych NR 6/55/08). Jest to kluczowa różnica między Ceramizerem a innymi preparatami do oleju (które najczęściej zmieniają parametry oleju).

Ceramizery w żadnym wypadku nie są zagęszczaczami oleju ani tzw. “motodoktorami” (jedna dawka to tylko 4 mililitry) i technologicznie nie mają z nimi nic wspólnego. Efekt działania Ceramizera utrzymuje się także po wymianie oleju (w przypadku silnika do 70 tys. km przebiegu).

Testy i opinie?
Produkt ten istnieje na rynku kilka lat, a o jego skuteczności i bezpieczeństwie przekonało się wielu kierowców – potwierdzeniem tego są liczne opinie (ponad 160 stron). Nie bez znaczenia są także liczne niezależne testy w tym również testy przemysłowe.

Jakie są korzyści z zastosowania Ceramizera w Golfie?
W przypadku umiarkowanego zużycia silnika czy skrzyni biegów, Ceramizer potrafi przywrócić ich nominalne parametry i sprawność.

Preparat ten:

  • Regeneruje silnik, skrzynię biegów.
  • Zmniejsza zużycie oleju (poprzez zużyte pierścienie tłokowe).
  • Eliminuje zgrzyty biegów (zużyte synchronizatory).
  • Zabezpiecza silniki i skrzynie biegów przed zużyciem.
  • Ułatwia rozruch zimnego silnika.
  • Zmniejsza zużycie paliwa (średnio o około 5-10 %).

Jakie są wady Ceramizera?
Zanim zastosujesz Ceramizer poznaj także minusy tego rozwiązania. Po dodaniu preparatu do oleju przez pierwsze 1500 kilometrów nie powinieneś jeździć dynamiczne i przekraczać 2500 obr/min. Warto również wiedzieć, że choć Ceramizer jest skuteczny w przypadku naturalnego zużycia to nie zadziała w przypadku uszkodzenia mechanizmu (np. pęknięty pierścień tłokowy, ukruszony ząb skrzyni biegów). W takich przypadkach nieodzowna jest interwencja mechanika.

Dowiedz się więcej o nowym sposobie zabezpieczenia i regeneracji silnika/skrzyni biegów, wejdź na stronę www.ceramizer.pl .

Artykuł sponsorowany

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Gadu-Gadu Live
  • Gwar
  • Google Bookmarks
  • Pinger
  • Śledzik
  • Sfora
  • Wahacz