VW Scirocco
Poniżej przedstawiamy dane techniczne nowego Scirocco:
Silniki diesla:
Silnik | 2.0TDI 140KM | 2.0TDI 140KM DSG | 2.0TDI 170KM | 2.0TDI 170KM DSG |
Pojemność skokowa [cm3] |
1968 | 1968 | 1968 | 1968 |
Ilość cylindrów / zaworów | 4 / 4 | 4 / 4 | 4 / 4 | 4 / 4 |
Stopień sprężania | 16.5 | 16.5 | 16.5 | 16.5 |
Średnica cylindra / skok tłoka (mm) | 81/95.5 | 81/95.5 | 81/95.5 | 81/95.5 |
Moc kW/KM przy obrotach | 103/140 4200 | 103/140 4200 | 125/170 4200 | 125/170 4200 |
Maksymalny moment obrotowy Nm/obr/min | 320/1750- 2500 | 320/1750- 2500 | 350/1750- 2500 | 330/1750- 2500 |
Alternator (A), Akumulator (A(Ah)) | 140, 380 (61) | 140, 330 (61) | 140, 330 (61) | 140, 330 (61) |
Prędkość maksymalna (km/h) | 207 | 205 | 222 | 220 |
Przyspieszenie 0-80km/h(s) | 6.4 | 6.4 | 5.7 | 5.7 |
Przyspieszenie 0-100km/h(s) | 9.3 | 9.3 | 8.1 | 8.1 |
Przyspieszenie 0-400/0-1000m/s (s) | 16.8/30.7 | 16.8/30.7 | – | – |
Przyspieszenie od 80 do 120km/h na 5/6 biegu | 10.5/14 | – | 8/10 | – |
Zużycie paliwa miasto (l/100km) | 6.6 | 7.1 | 7 | 7.3 |
Zużycie paliwa poza miastem (l/100km) | 4.2 | 4.6 | 4.3 | 4.7 |
Zużycie paliwa średnio (l/100km) | 5.1 | 5.5 | 5.3 | 5.6 |
Poziom emisji CO2 (g/km) | 134 | 145 | 139 | 147 |
Poziom hałasu podczas postoju/w trakcie jazdy (dB(A)) | 74/73 | 71/72 | 72/72 | 72/68 |
Norma emisji spalin | Euro 5 | Euro 5 | Euro 5 | Euro 5 |
Skrzynia biegów | 6-bieg | 6-bieg DSG | 6-bieg | 6-bieg DSG |
Przełożenie biegu jałowego | 3.45 | 4.118 | 3.684 | 4.118 |
Przełożenie na 1-biegu | 3.769 | 3.462 | 3.769 | 3.462 |
Przełożenie na 2-biegu | 1.958 | 2.05 | 2.087 | 2.05 |
Przełożenie na 3-biegu | 1.257 | 1.3 | 1.324 | 1.3 |
Przełożenie na 4-biegu | 0.869 | 0.902 | 0.919 | 0.902 |
Przełożenie na 5-biegu | 0.857 | 0.914 | 0.902 | 0.914 |
Przełożenie na 6-biegu | 0.717 | 0.756 | 0.757 | 0.756 |
Przełożenie na 7-biegu | – | – | – | – |
Przełożenie na wstecznym | 4.549 | 3.989 | 4.549 | 3.989 |
Felgi (cale) | 7 J x 17 | 7 J x 17 | 7 J x 17 | 7 J x 17 |
Opony | 225/45 R 17 H | 225/45 R 17 H | 225/45 R 17 H | 225/45 R 17 H |
Średnica tarcz hamulcowych przód/tył (mm) | 288/253 | 288/253 | 312/253 | 312/253 |
Masa własna pojazdu | 1304 | 1320 | 1320 | 1346 |
Dopuszczalna masa całkowita (kg) | 1750 | 1770 | 1770 | 1800 |
Ładowność (kg) | 446 | 450 | 450 | 454 |
Dopuszczalne obciążenie przedniej/tylnej osi (kg) | 1030/770 | 1050/770 | 1050/770 | 1080/770 |
Pojemności: | ||||
Olej silnikowy (l) | 4.2 | 4 | 4 | 4 |
Płyn chłodniczy (l) | 8.1 | 9.6 | 9.6 | 9.6 |
Płyn do spryskiwaczy (l) | 3 | 3 | 3 | 3 |
Zbiornik paliwa (l) | 55 | 55 | 55 | 55 |
Ceny PLN z VAT | ||||
Trendline | ||||
Comfortline | ||||
Highline |
UWAGI: Dane techniczne dotyczą roku modelowego 2010, auta w wersjach podstawowych na rynek niemiecki
Silniki benzynowe:
Silnik | 1.4TSI 122KM BlueMotion | 1.4TSI 122KM | 1.4TSI 160KM | 1.4TSI 160KM DSG | 2.0TSI 210KM | 2.0TSI 210KM DSG |
Pojemność skokowa [cm3] |
1390 | 1390 | 1390 | 1390 | 1984 | 1984 |
Ilość cylindrów / zaworów | 4 / 4 | 4 / 4 | 4 / 4 | 4 / 4 | 4 / 4 | 4 / 4 |
Stopień sprężania | 10 | 10 | 10 | 10 | 9.6 | 9.6 |
Średnica cylindra / skok tłoka (mm) | 76.5/75.6 | 76.5/75.6 | 76.5/75.6 | 76.5/75.6 | 82.5/92.8 | 82.5/92.8 |
Moc kW/KM przy obrotach | 90/122 5000 | 90/122 5000 | 118/160 5800 | 118/160 5800 | 155/210 5300 | 155/210 5300 |
Maksymalny moment obrotowy Nm/obr/min | 200/1500- 4000 | 200/1500- 4000 | 240/1500- 4500 | 240/1500- 4500 | 280/1700- 5200 | 280/1700- 5200 |
Alternator (A), Akumulator (A(Ah)) | 140, 380 (68) | 140, 220 (44) | 140, 220 (44) | 140, 220 (44) | 140, 220 (44) | 140, 220 (44) |
Prędkość maksymalna (km/h) | 200 | 200 | 218 | 218 | 240 | 238 |
Przyspieszenie 0-80km/h(s) | 6.6 | 6.6 | 5.8 | 5.8 | 5 | 5 |
Przyspieszenie 0-100km/h(s) | 9.7 | 9.7 | 8 | 8 | 6.9 | 6.9 |
Przyspieszenie 0-400/0-1000m/s (s) | 17.1/31.4 | 17.1/31.4 | 16/29.2 | 16/29.1 | – | – |
Przyspieszenie od 80 do 120km/h na 5/6 biegu | 12.5/16 | 12.5/16 | 10/12.5 | – | /9.5 | – |
Zużycie paliwa miasto (l/100km) | 7.6 | 8.4 | 8.7 | 8 | 10.1 | 10 |
Zużycie paliwa poza miastem (l/100km) | 5.1 | 5.3 | 5.4 | 5.4 | 5.9 | 6 |
Zużycie paliwa średnio (l/100km) | 6 | 6.4 | 6.6 | 6.3 | 7.4 | 7.5 |
Poziom emisji CO2 (g/km) | 139 | 146 | 154 | 147 | 172 | 174 |
Poziom hałasu podczas postoju/w trakcie jazdy (dB(A)) | 76/72 | 76/72 | 76/74 | 78/71 | 84/75 | 85/74 |
Norma emisji spalin | Euro 5 | Euro 5 | Euro 5 | Euro 5 | Euro 5 | Euro 5 |
Skrzynia biegów | 6-bieg | 6-bieg | 6-bieg | 7-bieg DSG | 6-bieg | 6-bieg DSG |
Przełożenie biegu jałowego | 4.056 | 4.056 | 3.647 | 4.438 | 3.944 | 3.989 |
Przełożenie na 1-biegu | 3.615 | 3.615 | 3.778 | 3.765 | 3.357 | 3.462 |
Przełożenie na 2-biegu | 1.955 | 1.955 | 2.118 | 2.273 | 2.087 | 2.15 |
Przełożenie na 3-biegu | 1.281 | 1.281 | 1.36 | 1.531 | 1.469 | 1.464 |
Przełożenie na 4-biegu | 0.973 | 0.973 | 1.029 | 1.122 | 1.098 | 1.079 |
Przełożenie na 5-biegu | 0.778 | 0.778 | 0.857 | 1.176 | 1.108 | 1.094 |
Przełożenie na 6-biegu | 0.646 | 0.646 | 0.733 | 0.95 | 0.927 | 0.921 |
Przełożenie na 7-biegu | – | – | – | 0.795 | – | – |
Przełożenie na wstecznym | 3.182 | 3.182 | 3.6 | 4.17 | 3.99 | 3.989 |
Felgi (cale) | 7 J x 17 | 7 J x 17 | 7 J x 17 | 7 J x 17 | 8 J x 17 | 8 J x 17 |
Opony | 205/50 R 17 H | 205/50 R 17 H | 225/45 R 17 V | 225/45 R 17 V | 225/45 R 17 W | 225/45 R 17 W |
Średnica tarcz hamulcowych przód/tył (mm) | 288/253 | 288/253 | 312/253 | 312/253 | 312/272 | 312/272 |
Masa własna pojazdu | 1244 | 1244 | 1271 | 1285 | 1298 | 1318 |
Dopuszczalna masa całkowita (kg) | 1690 | 1690 | 1720 | 1730 | 1740 | 1760 |
Ładowność (kg) | 446 | 446 | 449 | 445 | 442 | 442 |
Dopuszczalne obciążenie przedniej/tylnej osi (kg) | 970/770 | 970/770 | 1000/770 | 1010/770 | 1020/770 | 1040/770 |
Pojemności: | ||||||
Olej silnikowy (l) | 3.6 | 3.6 | 3.6 | 3.6 | 4.6 | 4.6 |
Płyn chłodniczy (l) | 7.3 | 7.3 | 7.3 | 7.3 | 8.6 | 8.6 |
Płyn do spryskiwaczy (l) | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Zbiornik paliwa (l) | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 |
Ceny PLN z VAT | ||||||
Trendline | ||||||
Comfortline | ||||||
Highline |
UWAGI: Dane techniczne dotyczą roku modelowego 2010, auta w wersjach podstawowych na rynek niemiecki
Scirocco R:
Silnik | 2.0TSI 265KM R | 2.0TSI 265KM R DSG |
Pojemność skokowa [cm3] |
1984 | 1984 |
Ilość cylindrów / zaworów | 4 / 4 | 4 / 4 |
Stopień sprężania | 9.8 | 9.8 |
Średnica cylindra / skok tłoka (mm) | 82.5/92.8 | 82.5/92.8 |
Moc kW/KM przy obrotach | 195/265 6000 | 195/265 6000 |
Maksymalny moment obrotowy Nm/obr/min | 350/2500- 5000 | 350/2500- 5000 |
Alternator (A), Akumulator (A(Ah)) | 140, 220 (44) | 140, 220 (44) |
Prędkość maksymalna (km/h) | 250 | 250 |
Przyspieszenie 0-80km/h(s) | 4.3 | 4.2 |
Przyspieszenie 0-100km/h(s) | 6.0 | 5.8 |
Przyspieszenie 0-400/0-1000m/s (s) | – | – |
Przyspieszenie od 80 do 120km/h na 5/6 biegu | /7.5 | – |
Zużycie paliwa miasto (l/100km) | 11.3 | 10.9 |
Zużycie paliwa poza miastem (l/100km) | 6.2 | 6.3 |
Zużycie paliwa średnio (l/100km) | 8.1 | 8.0 |
Poziom emisji CO2 (g/km) | 189 | 187 |
Poziom hałasu podczas postoju/w trakcie jazdy (dB(A)) | 89/73 | 89/73 |
Norma emisji spalin | Euro 5 | Euro 5 |
Skrzynia biegów | 6-bieg | 6-bieg DSG |
Przełożenie biegu jałowego | 4.235 | 4.769 |
Przełożenie na 1-biegu | 3.357 | 2.923 |
Przełożenie na 2-biegu | 2.087 | 1.957 |
Przełożenie na 3-biegu | 1.469 | 1.4 |
Przełożenie na 4-biegu | 1.088 | 1.032 |
Przełożenie na 5-biegu | 1.097 | 1.077 |
Przełożenie na 6-biegu | 0.912 | 0.87 |
Przełożenie na wstecznym | 3.99 | 3.264 |
Felgi (cale) | 8 J x 18 | 8 J x 18 |
Opony | 235/40 R 18 Y | 225/40 R 18 Y |
Średnica tarcz hamulcowych przód/tył (mm) | 345/310 | 345/310 |
Masa własna pojazdu | 1344 | 1364 |
Dopuszczalna masa całkowita (kg) | 1770 | 1790 |
Ładowność (kg) | 426 | 426 |
Dopuszczalne obciążenie przedniej/tylnej osi (kg) | 1050/770 | 1070/770 |
Pojemności: | ||
Olej silnikowy (l) | 4.6 | 4.6 |
Płyn chłodniczy (l) | 8.6 | 8.6 |
Płyn do spryskiwaczy (l) | 3 | 3 |
Zbiornik paliwa (l) | 55 | 55 |
Ceny PLN z VAT | ||
GTD/GTI/R | – | – |
UWAGI: Dane techniczne dotyczą roku modelowego 2010, auta w wersjach podstawowych na rynek niemiecki
-
Długość:4256 mm
-
Szerokość:1810
-
Wysokość:1404mm
-
Pojemność bagażnika: 312l po rozłozeniu tylnych siedzeń 755l
-
Rozstaw osi: 2 578 mm
-
Rozstaw kół przód/tył: 1540/1513mm
-
Zwrotność: 10,9m
-
Pojemność zbiornika paliwa: 55l
-
Pojemność zbiornika czynnika klimatyzacji: 500-550g
-
Pojemność układu hamulcowego: 1,15l
-
Ilość gwiazdek w teście Euro NCAP: 5 (36/37 punktów)
-
Automatyczna przekładnia: 6- i 7-biegowa DSG
-
Design: Walter de Silva (koncern), Klaus Bischoff (marka), Flavio Manzoni (Kreativ-Design), Marc Lichte (seria)
-
Systemy radionawigacji: Radio CD RDC 210, RDC, 310, RDC 510; systemy nawigacyjne RNS 310 i RNS 510, wejście MEDIA-IN, wejście AUXIN, Dynaudio-Soundsystem Excite, systemy głośnomówiące do telefonu
-
Kolory: biały Candy, czarny Uni, czerwony Tornado, metaliczny Shark Blue, metaliczny czerwony Amarylis, metaliczny srebrny Reflex, metaliczny Shadow Blue, metaliczny Silverleaf, metaliczny United Grey, perłowy Blue Graphit, perłowy Deep Black
-
Łączna ilość sprzedanych egzemlarzy(dotyczy modelu I i II)-795,650 szt/Corrado 97 521szt
-
Nadwozie: dwoje z tylną pokrywą
-
Napęd: na przednią oś
-
Seryjna przekładnia: 5- i 6-biegowa przekładnia manualna
-
Silniki –1,4 Tsi (122 Km)/1,4Tsi(160Km)/2,0Tsi(200Km)wszystkie silniki benzynowe są silnikami z doładowaniem TSI; wszystkie silniki wysokoprężne to TDI z Common-Rail, silniki spełniają normę emisji spalin Euro-4 i Euro-5
-
Silniki – wysokoprężne: 2,0 (140Km)
-
Zużycie paliwa: od 4,5 litra do 7,1 litra
-
Systemy hightech: adaptacyjne zawieszenie DCC, automatyczna regulacja odległości ACC, Park Assist, kamera wsteczna Rear Assist, czujniki cofania ze wskaźnikiem optycznym
-
Wersje wyposażenia: Trendline, Comfortline, Highline
-
Wprowadzenie na rynek: październik 2008
-
Wyposażenie seryjne: siedem poduszek powietrznych, klimatyzacja, elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego, elektrycznie otwierane/zamykane okna z przodu, wskaźnik wielofunkcyjny, centralny zamek, regulacja wysokości fotela kierowcy
-
Zakład produkujący: Palmela(Portugalia)
-
Zawieszenie: przednia oś z kolumnami McPhersona, wielowahaczowa oś tylna, adaptacyjne zawieszenie DCC (opcja)