Wygraj Yeti – czyli reklama dźwignią handlu ;)

Wygraj Yeti – czyli reklama dźwignią handlu ;)

Skuteczna i ciekawa akcja marketingowa Skody Yeti w Internecie pobudziła internautów i konkurencje do działania.


Użytkownik serwisu Wykop znalazł wczoraj ciekawostkę. Jak można było przeczytać poniżej, po wpisaniu w wyszukiwarkę Google frazy “Wygraj Yeti” na pierwszej pozycji wyskakiwał płatny link Google Adwords Skody przekierowujący do strony www.skodayeti.pl.

Marketingowcy z Nissana szybko podłapali temat i zrobili konkurencję umieszczając obok reklamę Nissana Qashqai.

Foto: wykop.pl

Na odpowiedź Skody nie trzeba było długo czekać….

Czytaj więcej Read More

Wygraj Yeti!

Wygraj Yeti!

Launch Škody Yeti 4×4 – przykład połączenia marketingu w wyszukiwarkach i kampanii TV.


Kampania wprowadzająca nowy model Škody – Yeti 4×4, to pierwszy przykład na polskim rynku kampanii telewizyjnej odsyłającej do stron Google, zamiast podawania brandowego adresu strony WWW. Skoda Auto Polska zawsze szuka innowacyjnych rozwiązań i chętnie je wdraża, co pokazuje także ta kampania.

Dane techniczne Skody Yeti.

Wykorzystano w niej spot telewizyjny zawierający komunikat “wygraj YETI”, który jest wpisywany w okno wyszukiwarki. W ten sposób widz został odesłany na stronę www.google.pl. W tym samym czasie emitowana jest reklama SEM, która kieruje internautów do konkursu i strony promocyjnej.

Czytaj więcej Read More

Skoda Yeti już w salonach!

Skoda Yeti już w salonach!

Pierwszy SUV marki Škoda właśnie trafił do sprzedaży i jest dostępny w sieci dealerskiej na terenie całego kraju.


Skoda Auto Polska S.A. wprowadziła do sprzedaży swój najnowszy model: Yeti. Zachęcamy wszystkich do odwiedzania naszych salonów i zapoznania się z tym pierwszym w historii marki modelem SUV. W punktach dealerskich w całej Polsce można umawiać się na jazdy próbne, a także składać zamówienia na zakup tego samochodu.

Dane techniczne nowej Skody Yeti znajdują się tutaj.

Nową Škodę Yeti będzie można nabyć już od 62 900 zł. Cena bazowa dotyczy modelu z silnikiem 1.2 TSI, który będzie wprowadzony w późniejszym terminie. Samochód dostępny jest w czterech wersjach wyposażenia: Yeti, Active, Ambition i Experience. Yeti jest oferowany z trzema silnikami do wyboru:

Czytaj więcej Read More

Seat IBZ Concept

Seat IBZ Concept

IBZ Concept i trzy nowe modele Ecomotive SEAT rozszerza ofertę najpopularniejszego modelu Ibiza oraz gamę wersji Ecomotive.


Na Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie prezes firmy SEAT James Muir zaprezentował samochód IBZ concept. Taki kryptonim nosi nowa rodzinna wersja modelu Ibiza. Wersja produkcyjna samochodu trafi na rynek w połowie 2010 roku. “Ibiza już jest najpopularniejszym modelem SEAT-a, a wersja IBZ będzie stanowiła doskonałe uzupełnienie oferty modelu, umożliwiając nam lepsze wykorzystanie potencjału w rozwijającym się segmencie B” – powiedział prezes SEAT-a. Docelową grupę nabywców nowej wersji mają stanowić osoby prowadzące aktywny i sportowy tryb życia oraz młode rodziny. James Muir dodał: “Nowa Ibiza łączy w sobie wszystkie atuty przestronnego kombi z charakterystycznym wzornictwem i elegancją nadwozia”.

Czytaj więcej Read More