Wzrost sprzedaży u Volkswagena mimo kryzysu

Wzrost sprzedaży u Volkswagena mimo kryzysu

W pierwszych dziesięciu miesiącach bieżącego roku marka Volkswagen w Polsce zanotowała wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku aż o 16,21 procent.

Koncern Volkswagen przekazał swoim klientom na całym świecie 5,29 miliona samochodów (+2,8 procent).* Koncern osiągnął zatem znacznie lepsze wyniki, niż pozostali gracze na rynku (-2,9 procent).

Mimo kłopotów spowodowanych kryzysem gospodarczym marce Volkswagen udało się w Polsce zwiększyć udział w rynku samochodów osobowych. W okresie od stycznia do października 2008 roku wyniósł on 7,17 procent. Sprzedaż samochodów w październiku wzrosła aż o 25,77 procent w stosunku do tego miesiąca w 2007 roku. Marka Volkswagen Samochody Użytkowe również zanotowała wzrost sprzedaży w Polsce. W pierwszych dziesięciu miesiącach bieżącego roku wyniósł on 9,27%, zwiększył się także udział w rynku, który obecnie wynosi 8,85 procent.

Czytaj więcej Read More

VW Golf wybierany najczęściej

VW Golf wybierany najczęściej

Volkswagen Golf był najczęściej kupowanym autem na europejskim rynku nowych samochodów w ostatnich miesiącach tego roku. Na uwagę zasługują rewelacyjne notowania gamy Audi A4 (+50%).

Ranking najpopularniejszych modeli rynku europejskim w sierpniu:
– Volkswagen Golf: 26 858 (-8,7%)
– Audi A4/S4/RS4: 19 178 (+49,8%)
– Peugeot 207: 18 508 (-18,7%)

Czytaj więcej Read More

VW Passat CC Eco Performance – Szara eminencja

VW Passat CC Eco Performance – Szara eminencja

W gąszczu demo carów ze spoilerami wielkości połowy samochodu na SEMA 2008 także miłośnicy dyskretnego tuningu znajdą coś dla siebie. Volkswagen CC Eco Performance Concept to doskonały przykład na to, jak zestaw eleganckich akcesoriów potrafi zdefiniować samochód od nowa.

Koncept bazujący na Passacie CC zaprojektowało biuro Volkswagen Design Center w Californi wykorzystując części renomowanych firm tuningowych takich jak APR, Brembo, H&R czy Recaro.

Czytaj więcej Read More