Golf 6 – Crashtest

Golf 6 – Crashtest

Crashtest najnowszego Golfa 6! Specjaliści z ADAC przeprowadzili serie crashtestów szóstki. Wynik to 36 na 37 możliwych punktów i oczywiście 5 gwiazdek!

Niezależni specjaliści przetestowali nowego Volkswagena Golfa pod względem bezpieczeństwa. Zdobył on w teście EuroNCAP 36 z 37 możliwych punktów, co daje pięć gwiazdek i najlepszy wynik wśród bezpośredniej konkurencji.

Ponad 26 milionów sprzedanych Golfów to doskonały dowód, że jest to jeden z najpopularniejszych samochodów na świecie. Najwyższy poziom bezpieczeństwa i doskonała jakość od ponad 30 lat sprawiają, że ten, kto wybiera Golfa, może być pewien, że dokonał właściwego wyboru. Nowa, szósta generacja – udoskonalona w każdym calu – wyznacza standardy dla całej swojej klasy i jest najlepszym Golfem wszechczasów.

Czytaj więcej Read More

Golf 6 – pełne dane techniczne

Golf 6 – pełne dane techniczne

Jako pierwsi w Polsce przedstawiamy pełny zestaw danych technicznych oraz eksploatacyjnych Nowego Golfa!

Dane techniczne, eksploatacyjne, masy, wagi i wymiary można znaleźć: TUTAJ

Suche liczby mówią same za siebie. Golf 6 jest w porównaniu do poprzednika:

– szybszy

– obszerniejszy

– lżejszy

– bardziej ekonomiczny

– bardziej ekologiczny

Nowe Polo ujawnione!

Nowe Polo ujawnione!

Na stronach serwisu AutoExpress pojawiły się pierwsze ekskluzywne zdjęcia nowego Volkswagena Polo, które zadebiutuje w maju 2009 roku.]

Samochód będzie konkurował w coraz bardziej popularnym segmencie B, w którym nowe konstrukcje wymiarami przypominają bardziej samochody kompaktowe sprzed kilku lat, niż małe, miejskie „wozidełka”. Zgodnie z trendami rynkowymi, topowe modele nowego Polo otrzymają system nawigacji satelitarnej z dotykowym ekranem, system automatycznego parkowania oraz tylną kamerę cofania – gadżety do niedawna zarezerwowane wyłącznie dla samochodów klasy premium.

Czytaj więcej Read More

Golf 6 – wersje wyposażenia

Golf 6 – wersje wyposażenia

Trendline, Comfortline i Highline znacznie rozszerzone

Nowy Golf jest teraz bardziej wartościowy, niż wszystkie dotychczasowe generacje tego bestsellera. Odnosi się to w pełni również do wyposażenia seryjnego. Linie wyposażenia noszą nazwy: „Trendline” – wersja podstawowa, „Komfortowe” – wariant środkowy – i jak w innych Volkswagenach a teraz znów w Golfie – „Highline” jako najbardziej ekskluzywna opcja.

GOLF TRENDLINE – WIĘCEJ NIŻ TYLKO PODSTAWA

Już wersję podstawową charakteryzuje bogatsze wyposażenie seryjne. Nowy model różni się od poprzednika dodatkowymi seryjnymi elementami, jak wskaźnik wielofunkcyjny (komputer pokładowy), widoczne końcówki rur wydechowych (od 81 kW), wstawki dekoracyjne „Titan”, poduszka chroniąca kolana po stronie kierowcy, światła dzienne, elektroniczny program kontroli stabilizacji jazdy rozszerzony o wspomaganie komfortowego hamowania (tylko z DSG), półautomatyczna klimatyzacja „Climatic” (dla TSI i TDI).

Czytaj więcej Read More

Golf 6 już od 51890zł, Scirocco za 73890zł

Golf 6 już od 51890zł, Scirocco za 73890zł

Volkswagen zdecydował się obniżyć ceny wszystkich samochodów osobowych. Niektóre potaniały nawet o 18% (np. Volkswagen Touran kosztuje teraz w bazowej wersji 57 490 zł i jest tańszy aż o 13 000 zł).

Do oferty wprowadzone zostały dwa nowe modele – Golf szóstej generacji oraz Scirocco. Nowy Golf we wszystkich wersjach wyposażeniowych, niezależnie od silnika, będzie oferowany w niższych cenach w porównaniu ze swoim poprzednikiem.

Przykładowo cena wersji podstawowej Trendline z silnikiem 1.4 o mocy 80 KM, jest niższa o 2 100 zł, natomiast model Comfortline z silnikiem 1.4 TSI o mocy 160 KM ze skrzynią DSG, w porównaniu z oferowanym wcześniej modelem z silnikiem 1.4 TSI o mocy 140 KM z DSG kosztuje aż 8 000 zł mniej.

Czytaj więcej Read More

Zegary z Golfa 4 w Golfie 3

Zegary z Golfa 4 w Golfie 3

Najistotniejszym elementem oczywiście są same zegary, dodatkowo potrzebne będą czujniki do MFA z Golfa IV (komputer pokładowy) o ile chcemy zainstalować taką wersję zegarów jak również pływak z Golfa IV aby działał poprawnie wskaźnik poziomu paliwa.

Możemy obejść się bez pływaka z IV i przerobić z III ale jest to półśrodek i jak pokazuje moje doświadczenie lepszy efekt uzyskamy z oryginalnym pływakiem z IV.

W czasie produkcji modeli 1999/2000 wszystkie pojazdy wyszły z nową szyną komunikacyjną CAN, która służy do przesyłania danych pomiędzy urządzeniami kontrolnymi (też zegarami). Te nowe rozwiązanie nie może być wykorzystane w Golfie 3, ponieważ niektore fukncje zegarów mogą nie działać, np. obrotomierz. A zatem musimy zaopatrzyć się w zegary bez szyny CAN. Zegary z serii 919 nie posiadają szyny CAN, np. 1J0 919 810 X, 1J0 919 880 DX, 1J0 919 811 AX.

Pierwszy symbol z numeru oznacza ze jest to licznik z Golfa, 919 ze nie ma szyny CAN, ostatnia pozycja opisuje wyposazenie zegarow (MFA, nawigacja …)

Czytaj więcej Read More