Volkswagenowska Dacia Logan

Volkswagenowska Dacia Logan

Volkswagen Gol, model, który przez długie lata jest najlepiej sprzedawanym samochodem w Brazylii, doczekał się nowej generacji. Możliwe, że po raz pierwszy auto trafi również do Europy jako konkurent Dacii Logan.

Volkswagen Gol

Poprzednia generacja Volkswagena Gol bazowała na oryginale z połowy lat 80. i chociaż auto przeszło przez kilka kuracji odmładzających, które przybliżały auto do aktualnych linii stylistycznych marki, samochód znacznie się postarzał. Jednak niska cena i popularność marki Volkswagen zasłużyły się o sukces modelu Gol, który z pięcioma milionami sprzedanych egzemplarzy nawiązał w Brazylii do sukcesów Garbusa. Auto popularne jest nie tylko w krajach Ameryki Południowej, ale też w Iranie, gdzie produkowany jest na licencji.

Czytaj więcej Read More

Na wesoło z VW – BMW Z4 vs. Golf R32

Na wesoło z VW – BMW Z4 vs. Golf R32

Kierowca BMW Z4 myślał, że Golf R32 będzie dla niego smacznym kąskiem na drodze…nie spodziewał się jednak, że ów gofer jest wyposażony w podwójne doładowanie i legitymują się mocą 515koni!

[youtube:http://youtube.com/watch?v=mjgaxdl-z-g]

Na wesoło z VW – Phaeton na wiejskich drogach

Na wesoło z VW – Phaeton na wiejskich drogach

W tym cyklu będziemy zamieszczać śmieszne zdjęcia, filmy, czy sytuacje z VW w tle.

Na początek film z przejazdu Phaetonem V10 TDI przez pewnego chłopaka… Pamiętajcie – nie róbcie tego sami. Swoją drogą, pozdrawiamy kierowcę, jeśli nakręcił podobne filmy, prosimy o kontakt. Z uwagi na niecenzuralne słowa – film dozwolony od 18 lat oczywiście ;)

W końcu bedzie prawdziwe auto dla ludu?

W końcu bedzie prawdziwe auto dla ludu?

Według nieoficjalnych informacji, w Mlada Boleslav trwają przygotowania do uruchomienia produkcji taniego, światowego samochodu wielkości Octavii. Nowy model ma pojawić się w sprzedaży od 2010 roku.

W ten sposób Škoda zamierza rzucić rękawice tanim samochodom z Azji. Wiadomo już, że nowy model powstanie na bazie pierwszej generacji Octavii (obecnie występującej pod nazwą Octavia Tour), ale będzie nieporównywalnie lepiej wyposażony, a co najważniejsze znacznie tańszy – 40-45tyś zł.

Zakłada się, iż podstawowa wersja napędzana będzie jednym z dwóch silników, a więc wysokoprężnym 1,9 TDI lub benzynowym 2,0 l. W standardowym wyposażeniu znajdzie się m.in. klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby w drzwiach, układ ABS i ESP.

Czytaj więcej Read More