Adam Małysz pierwszą setkę zalicza w sześć sekund

Adam Małysz pierwszą setkę zalicza w sześć sekund

Adam Małysz przesiadł się do wielkiego i luksusowego audi Q7. Auto należy do najnowocześniejszych SUV-ów świata. Napęd na cztery koła quatrro i ponad 320 KM koni mocy rozpędzają 2,5 tony luksusu do niemal 250 km/h.

Adam Małysz, Audi Q7

Nowy samochód polskiego mistrza to ponad 5 metrów karoserii z pakietem sportowym S line. W środku siedem miejsc, nawigacja satelitarna plus wysokiej jakości system nagłośnienia BOSE, a nad głową panoramiczny szklany dach. Mówiąc wprost, auto jest zwyczajnie ogromne i “wypasione”. 

Czytaj więcej Read More

Volkswagen Polo: nowa seria GT-Rocket oraz Black/Silver Edition

Volkswagen Polo: nowa seria GT-Rocket oraz Black/Silver Edition

Obecna generacja VW Polo nie należy co prawda do najmłodszych, ale nadal pozostaje jednym z najlepiej sprzedawanych samochodów w swojej klasie. Żeby jeszcze bardziej wzmocnić sprzedaż auta, producent przygotował limitowane edycje.

VW Polo

Volkswagen Polo GT-Rocket będzie na początku oferowany wyłącznie na rynku niemieckim. Model przygotowano dla klientów preferujących sportową stylistykę małych hatchbacków.

Z zewnątrz „rakieta” wyróżnia się przyciemnionymi lampami, spojlerem dachowym, 17-calowymi kołami ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 205/50 R 17 i obniżonym sportowym zawieszeniem.

Czytaj więcej Read More

Volkswagen Phaeton V6 TDI: mocniejszy i oszczędniejszy

Volkswagen Phaeton V6 TDI: mocniejszy i oszczędniejszy

Moc najtańszej odmiany luksusowego Volkswagena zwiększyła się o kilka kilowatów, a moment obrotowy sięga teraz maksimum 500 Nm. Zarazem o 0,3 l/100 km obniżyło się zużycie paliwa.

Najtańsza wersja luksusowego modelu Phaeton z 6-cylindrowym silnikiem 3,0 TDI otrzymała kurację wzmacniającą. Moc maksymalna wzrosła z 171 kW do 176 kW (240 KM) przy 4000 obr./min, a moment obrotowy 450 Nm zwiększył się do 500 Nm w zakresie 1500 do 3500 obr./min. Wraz z lepszymi parametrami zużycie paliwa zmniejszyło się o 0,3 l/100 km, co oznacza zużycie paliwa w cyklu mieszanym 9,1 l/100 km. VW Phaeton z podstawowym turbodieslem, napędem na cztery koła i 6-biegowym automatem przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość maksymalną 237 km/h. Cena na rynku niemieckim nadal pozostaje na poziomie 64500 euro.

źródło: roadlook.pl

Bautzen 2008 – fotorelacja!

Bautzen 2008 – fotorelacja!

W dniach 9-12 maja bieżącego roku odbyło się 14 Międzynarodowe Spotkanie Volkswagena z okazji Zielonych Świątek. Wybrała się tam również ekipa z Polski, poniżej zapraszamy do obejrzenia naszej fotorelacji z tej niemieckiej imprezy. W skrócie – kilkadziesiąt tysięcy zwiedzających, aut, liczne imprezy, konkursy, dobra zabawa.

Bautzen 2008 by ygd

285 zdjęć ze zlotu w Bautzen…

Czytaj więcej Read More

Volkswagen Passat R36 – czyli Passat GTI

Volkswagen Passat R36 – czyli Passat GTI

W końcu jest! Obecny w Passatach przeznaczonych na rynek amerykański silnik V6 3,6 l. od samego początku produkcji modelu B6, w końcu pojawił się także w europejskich modelach. Rekompensatą za zwłokę jest moc większa o 20 KM.

Volkswagen Passat R36

Miłośnicy średniej klasy Volkswagenów na pewno pamiętają wersję W8, powstającą w latach 2002-2004 (B5). Silnik o zwartej konstrukcji w układzie W z czterech litrów pojemności generował moc 275 KM. Zgodnie z umową zawartą pomiędzy niemieckimi producentami samochodów prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h. Sprint do setki wynosił 6,5 s. Mimo niewielkiej popularności W8, fani poczuli się zawiedzeni wiadomością o braku następcy luksusowego Passata.

Czytaj więcej Read More