volXzone #12 już do pobrania
volXzone #12 już do pobrania
W nr 12 znajdziecie :
- 174ps Golf MK 3 VR6
- 240ps Jetta A2 1.8T
- 250ps Golf MK 1 G60
- 300ps Golf Mk 3 2.0T
- i wiele innych
VolXzone #12 można pobrać TUTAJ.
volXzone #12 już do pobrania
W nr 12 znajdziecie :
VolXzone #12 można pobrać TUTAJ.
Artykuł sponsorowany
Masz problemy z silnikiem lub skrzynią biegów? Silnik spala olej, pracuje głośno i nierówno? Skrzynia biegów stawia coraz większy opór przy zmianie biegów i czasem zgrzyta?
Każdy mechanizm pod wpływem tarcia, wraz z upływem kilometrów ulega zużyciu. Zużyte mechanizmy są nad wyraz uciążliwe a ich dalsza eksploatacja może doprowadzić do awarii i nieoczekiwanego, przykrego unieruchomienia pojazdu. Jakie jest wyjście z tej sytuacji i co można zrobić?
Niewątpliwie remont silnika czy skrzyni biegów jest jednym z najskuteczniejszych rozwiązań. Poprzez wymianę zużytych elementów (np. pierścieni tłokowych, cylindrów, panewek, synchronizatorów, łożysk) udaje się przywrócić mechanizmom ich pierwotne parametry. Rozwiązanie to ma jednak podstawową wadę: koszt remontu mechanizmu jest bardzo drogi (w przypadku starszych aut nierzadko przekracza wartość pojazdu).
Jest również inne rozwiązanie. Istnieją preparaty, które w przypadku umiarkowanego zużycia silnika czy skrzyni biegów, potrafią przywrócić ich nominalne parametry i sprawność. …
Volkswagen up! ma przed sobą wielką przyszłość. W Niemczech w statystyce rejestracji nowych samochodów, to trzydrzwiowe auto miejskie, od razu po premierze zajęło pierwsze miejsce w swojej klasie. Dziś Volkswagen prezentuje pięciodrzwiową wersję up!. Najnowszy członek New Small Family w salonach dostępny będzie już wiosną.
Volkswagen zakłada, że ponad połowa klientów up! w przyszłości zdecyduje się na wariant pięciodrzwiowy. Będzie on miał identyczne silniki (44 kW / 60 KM i 55 kW / 75 KM), wersje wyposażenia (take up!, move up!, high up!, black up!, white up!) i wymiary, jak auto trzydrzwiowe. Pięciodrzwiowy up! z ESP będzie kosztował 32.350 zł, zatem będzie droższy od trzydrzwiowego tylko o 1.060 zł. …
W 2011 roku koncern Volkswagen poprawił wyniki sprzedaży z poprzedniego roku i po raz pierwszy sprzedał w ciągu dwunastu miesięcy ponad osiem milionów samochodów. Łącznie klienci odebrali 8,16 mln pojazdów (2010: 7,14; + 14,3 procent). Światowy rynek samochodów osobowych rozwijał się w tym okresie również pozytywnie, jednak wzrósł tylko o 5,1 procent, zatem największemu europejskiemu producentowi aut udało się zwiększyć udział w rynku.
„Mimo trudnych i niepewnych warunków na rynku motoryzacyjnym wszystkie marki koncernu poprawiły swoją sprzedaż. Ten doskonały wynik bez wątpienia jest zasługą naszych pracowników” – wyjaśnił Członek Zarządu Koncernu ds. Sprzedaży Christian Klingler. „Przed nami kolejny rok. Pomimo, że w 2012 sytuacja na europejskich rynkach będzie nadal niepewna, koncern Volkswagen jest dobrze przygotowany by stawić czoła stojącym przed nim wyzwaniom i odegrać wiodącą rolę na światowych rynkach.”
Bardzo dobre wyniki w 2011 roku koncern Volkswagen odnotował na rynkach azjatyckich. W całym regionie Azji i Pacyfiku sprzedaż wzrosła o 19,8 procent do 2,56 mln sztuk (2010: 2,14 mln sztuk). Na największym pojedynczym rynku – w Chinach, koncern sprzedał 2,25 mln aut (1,92; + 17,2 procent). W Indiach sprzedaż podwoiła się: nabywców znalazło 111.600 aut koncernu (53.300; +109,3 procent). …
Volkswagen rozpoczął 2012 rok dwoma premierami, w których główną rolę odgrywają nowatorska stylistyka i innowacyjna technologia. Nowa Jetta Hybrid będzie napędzana nowoczesnym silnikiem benzynowym i silnikiem elektrycznym, a studyjny E-Bugster pokazuje, że możliwe jest zachowanie sportowego charakteru Beetle również z napędem elektrycznym.
W układzie napędowym Jetty pracuje czterocylindrowy silnik 1.4 TSI (110 kW/150 KM), 7-biegowa przekładnia DSG i silnik elektryczny (20 kW). Jetta Hybrid może przejechać odległość dwóch kilometrów z prędkością 70 km/h, wykorzystując tylko napęd elektryczny i nie emitując w ogóle szkodliwych substancji. Auto to jest drugim Volkswagenem – pierwszy był Touareg, który zadebiutował w 2010 roku – pod którego maską kryje się moduł napędowy złożony z jednostki benzynowej i elektrycznej. …