VWGOLF.PL ze Złombolem

VWGOLF.PL ze Złombolem

23go lipca wystartowała piąta edycja Złombolu, czyli wyścigu starych aut wyprodukowanych w krajach demoludów.

Ekipa VWGOLF.PL na Złombolu 2011

Ideą wyścigu jest dobra zabawa, jazda starymi autami w odległe miejsce na całym Świecie, której celem uzbieranie pieniędzy na zakup rzeczy dla dzieci z domów dziecka. W tym roku na starcie w Katowicach stanęło 135 aut! Kilku forumowiczów wzięło udział w tegorocznej edycji (SToRM, Barton, Sharky i Rif) i pojechali wysłużonym Fiatem 125p z Katowic do Loch Ness w Szkocji. VWGOLF.PL postanowił wesprzeć finansowo tę imprezę, dzięki czemu loga VWGOLF.PL pojawiły się wraz z Fiatem w całej Europie :) “Za pół godziny w hasioku” – bo taką nazwę przyjęła nasza ekipa, przyjechali na metę na 6 miejscu!

Poniżej kilka zdjęć z wycieczki, która nadal trwa.

Czytaj więcej Read More

VW MANIA 2011

VW MANIA 2011

Już w przyszłym tygodniu (29-31 lipca) odbędzie się największy w Polsce Zlot – VW Group Event VWMANIA 2011.

W zeszłym roku na imprezę przyjechało ponad 1600 aut z grupy VAG, przybyło ponad 10000 ludzi. Czy w tym roku zostanie pobity kolejny rekord? Odpowiedź poznamy pod koniec przyszłego tygodnia :)

Więcej informacji można znaleźć na stronie organizatora – TUTAJ.

Program imprezy:

Czytaj więcej Read More

Volkswagen sprzedał 2,5 miliona aut w pierwszym półroczu

Volkswagen sprzedał 2,5 miliona aut w pierwszym półroczu

Marka Volkswagen ponownie zwiększyła sprzedaż. Po raz pierwszy w okresie od stycznia do czerwca klientom przekazanych zostało ponad 2,5 mln samochodów osobowych. Łącznie nabywców znalazło 2,53 mln aut (styczeń – czerwiec 2010: 2,26; +11,8 procent). Również w czerwcu marka odnotowała wzrost: nabywców znalazło 438.500 pojazdów (czerwiec 2010: 399.200; +9,8 procent).

Sprzedaż samochodów osobowych Volkswagena została wyraźnie zwiększona w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, gdzie w pierwszym półroczu klientów znalazło 92.300 aut (64.900), czyli o ponad 42,2 procent więcej, niż rok wcześniej. Na rynku rosyjskim marka podwoiła swoją sprzedaż do 45.500 samochodów (22.400). Również na niemieckim rynku zaobserwować można utrzymującą się tendencję wzrostową – klienci w Niemczech odebrali 301.700 osobowych Volkswagenów (287.400; +4,9 procent).

W regionie Azji i Pacyfiku, w okresie od stycznia do czerwca, marka sprzedała 950.100 pojazdów (816.400; +16,4 procent), z czego na Chiny przypadło 852.800 aut (755.500; +12,9 procent). Bardzo zadawalająco rozwijała się sprzedaż w Ameryce Północnej – w pierwszych sześciu miesiącach roku marka Volkswagen przekazała klientom 237.700 pojazdów osobowych (195.200; +21,8 procent).

Obok modeli produkowanych specjalnie na rynek chiński, w pierwszym półroczu najbardziej wzrosło zapotrzebowanie na modele: Jetta (+58,3 procent), Tiguan (+50,9 procent) i Passat CC (+73,4 procent).

34 nagrody dla Volkswagena podczas festiwalu reklamy w Cannes

34 nagrody dla Volkswagena podczas festiwalu reklamy w Cannes

Podczas najbardziej renomowanego festiwalu reklamy na świecie „International Festiwal of Creativity” w Cannes, Volkswagen zdeklasował konkurencję: łącznie 34 Lwy w kolorach złotym, srebrnym i brązowym trafiły do największego europejskiego producenta samochodów.

Jeszcze nigdy Volkswagen nie zebrał tylu nagród. Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał za kampanię na rzecz środowiska i ekologii „Think Blue.” Spot telewizyjny prezentujący amerykańską wersję Passata „The Force”, który już wcześniej cieszył się wielką popularnością, otrzymał od jury trzy wyróżnienia: dwa złote i jedno brązowe.

Czytaj więcej Read More