Nowe Polo GTI – galeria zdjęć
Przedstawiamy galerię zdjęć w wysokiej rozdzielczości Nowego Polo GTI.
Przedstawiamy galerię zdjęć w wysokiej rozdzielczości Nowego Polo GTI.
Nasze przypuszczenia okazały się słuszne, Nowe Polo GTI staje się faktem.
Nowe Polo GTI jest napędzane silnikiem 1.4TSI pokręconym aż do 132kW/180KM, generującym 250Nm w połączeniu z 7-biegową przekładnią DSG pozwala mu osiągnąć setkę już po 6.9s (czyli dokładnie tyle samo co 210konny Golf 6 GTI!), a prędkość maksymalna to 229km/h. Takie rezultaty udało się osiągnąć między innymi dzięki obniżeniu wagi, Nowe Polo GTI waży zaledwie 1184kg, a dzięki nowoczesnemu silnikowi 1.4TSI z bezpośrednim wtryskiem paliwa spełniającym rygorystyczne normy Euro 5 spala zaledwie średnio 6l benzyny na 100km, przy emisji spalin na poziomie 139 g/km.
Porównując nowy model do swojego poprzednika wyposażonego w silnik 1.8T 180konny, który zużywał średnio 7.9l na 100km oraz emitował średnio 188 g/km CO2, mamy 25% oszczędność w zużyciu paliwa oraz emisji spalin, to znaczący postęp, dzięki downsizingowi, oraz nowoczesnym rozwiązaniom technicznym.
Nowe Polo GTI to także sportowe zawieszenie obniżone o 15mm w stosunku do tradycyjnego, 17″ felgi aluminiowe, Denver 7Jx17, opony 215/40 R17 87V, doskonałe wyposażenie standardowe, obejmujące między innymi ESP, XDS, ASR, MSR, RDL, RKA i oczywiście ABS.
Auto trafi do sprzedaży prawdopodobnie we wrześniu, będzie kosztowało około 22000 Euro, dostępne w wersji 3 i 5-drzwiowej.
Więcej informacji niebawem.
Gama silników dostępnych w modelu SEAT Ibiza FR została rozszerzona o jednostkę 2.0 TDI CR o mocy 143 KM (105 kW), wyposażoną w najnowocześniejszy układ common rail i filtr cząstek stałych DPF. Dzięki temu Ibiza może być prawdziwym wzorem, jeżeli chodzi o osiągi (jest najmocniejszym samochodem z silnikiem wysokoprężnym w swoim segmencie) i poziom emisji CO2 (bezkonkurencyjne 119 g/km).
Z takimi parametrami nowa Ibiza FR 2.0 TDI CR to prawdziwy hot hatch, a przy tym samochód przyjazny dla środowiska. Emisja CO2 na poziomie zaledwie 119 g/km to unikatowy wynik w takim samochodzie i istotna poprawa w porównaniu z poprzednią FR TDI wyposażoną w 130-konny silnik 1.9 TDI. Warto podkreślić, że w Hiszpanii klienci kupujący to auto są zwolnieni z podatku rejestracyjnego. …
Wszystko wskazuje na to, że już niedługo zadebiutuje Nowe Polo GTI, poniżej zamieszczamy kilka zdjęć. Auto zostanie wyposażone prawdopodobnie w silnik 1.4TSI o mocy około 160-180KM, dzięki czemu setkę na liczniku zobaczymy już po nieco ponad 7 sekundach.
Jedną z zalet posiadania Golfa jest fakt, iż wyspecjalizowane firmy tuningowe mogą zmienić to popularne auto w ekskluzywne i jedyne w swoim rodzaju dzieło motoryzacyjnej sztuki.
Wystarczy zatem oddać Golfa GTI lub GTD w ręce specjalistów z MTM, a po kilku dniach odbierzemy swój pojazd w nieco zmienionej formie. Pod maską benzynowego GTI może na przykład znaleźć się całkiem pokaźne stado 310 KM uzyskanych dzięki zmianom oprogramowania jednostki sterującej pracą silnika oraz zastosowaniu turbosprężarki sygnowanej logo MTM. Wszystko to, w połączeniu z gigantycznym momentem obrotowym 410 Nm, pozwala osiągnąć pierwszą “setkę” już po 5,7 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 270 km/h. Dla mniej wymagających istnieje także pakiet zwiększający moc silnika do “marnych” 270 KM.
W przypadku wersji GTD moc może zostać zwiększona do 205 KM, a maksymalny moment obrotowy do 380 Nm. Czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h ulegnie wówczas skróceniu z 7,8 do 7,1 sekundy. …
Jako pierwsi w Internecie prezentujemy pełne dane techniczne przedstawionych dzisiaj wersji Touarega – V6 TDI 240KM, V8 TDI 340Km oraz doładowanej hybrydy 3.0TFSI 380KM!
Volkswagen Touareg 2011 dane techniczne.
Więcej informacji o Nowym Volkswagenie Touareg wraz z galerią zdjęć można znaleźć w poprzednim temacie.