Audi A1 – oficjalnie!

Audi A1 – oficjalnie!

Sportowiec i indywidualista w klasie kompaktowej


Tego lata Audi wprowadzi do klasy kompaktowej samochód w całkowicie nowym wymiarze. Dynamiczny i najwyższej jakości, wyrażający emocje i posiadający indywidualny charakter. Samochód, który łączy w sobie wszystkie zalety marki na długości mniejszej niż cztery metry – pełną wyrazu stylistykę, bezkompromisową jakość i pionierskie technologie efektywności. Dzięki dopracowanemu zawieszeniu i mocnym silnikom Audi A1 to najbardziej sportowe auto w swoim segmencie.

Młodzi klienci A1 żyjący w metropoliach oczekują samochodu, który powstał z myślą o urbanistycznym środowisku. A1 dzięki swoim kompaktowym wymiarom porusza się swobodnie w ruchu miejskim i oferuje równocześnie wysoką użyteczność w życiu codziennym.

Sportowe wnętrze Audi A1 charakteryzuje najwyższa jakość. Klienci mogą je kształtować w wielu szczegółach według swoich indywidualnych upodobań. Najmłodsze Audi dysponuje na swoim pokładzie bogatym portfolio najnowocześniejszych technologii. Audi A1 to pierwszy samochód Premium w klasie małych aut kompaktowych – to prawdziwe, pełnowartościowe Audi.

Po wejściu w temat 36 zdjęć w Galerii!!!

Czytaj więcej Read More

Volkswagen Touareg 2011 – Światowa premiera!

Volkswagen Touareg 2011 – Światowa premiera!

Volkswagen opublikował pierwsze zdjęcia nowego Touarega, który będzie nieznacznie dłuższy od poprzednika, a jednocześnie o 208 kg lżejszy. Po raz pierwszy dostępny będzie także z napędem hybrydowym.


Wymiernym efektem zwiększenia długości nadwozia jest powiększenie przestrzeni dla pasażerów siedzących z tyłu. Co więcej, fotele w drugim rzędzie mają możliwość wzdłużnego przesuwania w zakresie 160 mm, a także regulowania kąta pochylenia oparcia. Za dopłatą dostępny będzie system elektrycznego składania oparć, który umożliwi zwiększenie przestrzeni bagażowej do maksymalnych 1 642 litrów przy pomocy jednego przycisku.

W momencie debiutu w gamie jednostek napędowych znajdą są dwa silniki wysokoprężne oraz motor benzynowo-elektryczny. Wszystkie dostępne silniki będą standardowo współpracowały z 8-biegową przekładnią automatyczną.

Czytaj więcej Read More

Skoda Octavia RS i Scout z homologacją ciężarową

Skoda Octavia RS i Scout z homologacją ciężarową

Octavię RS i Octavię Scout można teraz nabyć z homologacją ciężarową, która umożliwia odliczenie podatku VAT. Samochody dołączają do szerokiej gamy modeli z homologacją ciężarową, oferowanych przez Škodę. Zakup któregokolwiek modelu z portfolio marki zawsze wiąże się z wymiernymi korzyściami – zarówno finansowymi, jak i użytkowymi.


Poza dostępną do tej pory Octavią w wersji VAN i Premia, można od teraz nabyć również sportową wersję Octavii – model RS – w wersjach opartych na nadwoziu typu sedan i combi. Octavia to model, który był najchętniej kupowanym samochodem z „kratką” w 2009 roku. To także jeden z pierwszych sportowych modeli samochodów z kratką!

Octavia RS z homologacją ciężarową jest dostępna z dwoma jednostkami silnikowymi: 2.0 TFSI (200 KM) oraz 2.0 TDI CR DPF (170 KM). Oba silniki występują z manualna skrzynią 6-stopniową lub automatyczną DSG.

Czytaj więcej Read More

Audi notuje 39% wzrost sprzedaży w styczniu!

Audi notuje 39% wzrost sprzedaży w styczniu!

Ingolstadt – Wydając klientom na całym świecie 77 800 samochodów AUDI AG odnotowało w styczniu wzrost sprzedaży o 39 procent (2009: 56 138). Tylko w Chinach 16 798 klientów wybrało w minionym miesiącu Audi – ponad dwa razy tylu co w styczniu 2009 (2009: 7 816).


W USA sprzedaż wzrosła o 37,9 procent do 6 510 aut (2009: 4 722). Wzrost w Europie poza Niemcami wyniósł 23 procent, co oznacza sprzedaż 33 300 samochodów (2009: 27 020).

”Na podstawie aktualnie złożonych zamówień liczymy na mocny pierwszy kwartał 2010” mówi Peter Schwarzenbauer, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży AUDI AG. Do tak dobrej sprzedaży przyczynił się model A5 Sportback, który teraz po raz pierwszy jest w pełni dostępny oraz sukces Audi Q5, które przede wszystkim w Europie sprzedaje się lepiej niż konkurenci. „Rozpoczynając z sukcesem nowy rok obieramy kurs na rekordowy wynik 2008 wynoszący milion sprzedanych samochodów, który chcemy ponownie osiągnąć w 2010 roku.”

Czytaj więcej Read More

Porsche 911 Turbo S

Porsche 911 Turbo S

W stosunku do „zwykłego” 911 Turbo przybyło równo 30 koni mechanicznych. 3,8-litrowy, sześciocylindrowy bokser umieszczony z tyłu produkuje teraz maksymalnie 530 koni mechanicznych i moment obrotowy o wartości 700 Nm. Tak imponujące wartości udało się uzyskać dzięki zastosowaniu dwóch turbosprężarek ze zmienną geometrią.


Niemiecki producent obiecuje, że jego najnowsze dziecko, wyposażone w układ Launch Control oraz pakiet Sport Chrono Package (m.in. chwilowo zwiększający ciśnienie w układzie doładowania) w ciągu 3,3 sekund jest w stanie rozpędzić się ze start zatrzymanego do prędkości 100 km/h. Na przyspieszenie od 0 do 200 km/h Turbo S potrzebuje zaś jedyne 10,8 sekundy i jest w stanie zapędzić wskazówkę prędkościomierza do 315 km/h.

Auto ma stały napęd na cztery koła, na które moc przekazywana jest poprzez 7-stopniową przekładnię dwusprzęgłową typu PDK. Przy tylnych kołach Turbo S zamontowano mechanizm różnicowy o ograniczonym tarciu.

Czytaj więcej Read More